Kamila A. Paszelke | Uważniej.pl

Nazywam się Kamila Paszelke. Jestem psycholożką
oraz terapeutką terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.

Pomagam w odnajdywaniu odwagi do zmian
i szukaniu swojej drogi do życia na własnych zasadach. 

Napisałam e-book Z miłości do siebie. Jak nauczyć się dbać o siebie na co dzień oraz opracowałam workbooka Zacznij od środka. Zeszyt ćwiczeń do pracy indywidualnej.


E-book i workbook tworzą narzędzie
odpowiadające na potrzeby kobiet,
które chcą zadbać o siebie, swoje zdrowie
psychiczne i samopoczucie na co dzień
oraz budować swoją wewnętrzną siłę, 
dzięki tworzeniu dobrej relacji
ze sobą i wspieraniu siebie
na wielu płaszczyznach życia.
Zwiększ samoświadomość
i zadbaj o dobrą relację ze sobą.

Jesteś przemęczona, brakuje Ci czasu dla siebie i doświadczasz trudnych emocji?
Chcesz zrobić coś dla siebie bez wyrzutów sumienia i bez poczucia winy?
Dbasz o innych lepiej niż o siebie i zapominasz o swoich potrzebach?
Brakuje Ci pewności siebie i chciałabyś zwiększyć swoją samoocenę?
Pragniesz zadbać o siebie, ale nie wiesz jak to zrobić i od czego zacząć?
Poszukujesz drogi do życia na swoich zasadach i w zgodzie z samą sobą?

E-book Z miłością do siebie. Jak nauczyć się dbać o siebie na co dzień oraz workbook Zacznij od środka. Zeszyt ćwiczeń do pracy indywidualnej są dla Ciebie, jeżeli zależy Ci na tym, aby:

  • Rozwijać się i lepiej poznać siebie.
  • Być bardziej wyrozumiałą dla siebie na co dzień.
  • Uwierzyć w swoje możliwości i dostrzec swoje mocne strony.
  • Zwiększyć swoją samoocenę oraz być bardziej pewną siebie.
  • Znaleźć swoją drogę do życia na swoich zasadach i w zgodzie ze sobą.
  • Odnaleźć swoje sposoby na odzyskiwanie równowagi po ciężkim dniu.
  • Nauczyć się dbać o siebie na co dzień bez wyrzutów sumienia i poczucia winy.
  • Rozwijać swoje umiejętności związane z asertywnością i wyznaczaniem granic.

Do kogo skierowany jest e-book?

  • Do kobiet, które potrzebują zmian w swoim życiu, ale nie wiedzą jeszcze, co chciałyby zmienić.
  • Do kobiet, które chcą zwiększyć samoocenę
    i pracować nad pewnością siebie.
  • Do kobiet, które chcą dbać o siebie na co dzień
    i tworzyć dobrą relację z samą sobą.
  • Do kobiet, które chcą zajrzeć w głąb siebie
    i poznać siebie na nowo.
  • Do kobiet, które chcą poznać sposoby radzenia sobie z trudnymi i stresującymi historiami.
  • Do kobiet, które szukają swojej własnej drogi do życia na własnych zasadach i w zgodzie z samą sobą.

Do kogo skierowany jest workbook?

  • Do kobiet, które chcą zajrzeć w głąb siebie
    i chcą poznać siebie na nowo.
  • Do kobiet, które chcą rozwijać swoją samoświadomość.
  • Do kobiet, które chcą dbać i troszczyć się o siebie bez poczucia winy.
  • Do kobiet, które chcą poznać praktyczne sposoby dbania o siebie na co dzień.
  • Do kobiet, które chcą rozwijać uważność
    i zrozumieć swoje emocje.
  • Do kobiet, które chcą poznać siebie, aby nazwać swoje wartości życiowe, potrzeby i granice psychologiczne.

Dlaczego ten e-book jest wyjątkowy?

  • Znajdziesz w nim dwa psychotesty
    Stworzyłam dwa psychotesty, które pomogą Ci
    w weryfikacji obecnej sytuacji oraz kierunku potrzeby zmiany. Dzięki nim dowiesz się gdzie tej zmiany najbardziej potrzebujesz i co jest dla Ciebie najważniejsze.
  • Cztery kroki do dbania o siebie
    Bazując na wiedzy psychologicznej oraz własnych doświadczeniach opracowałam 4 kroki, które pomogą Ci w budowaniu Twojej wewnętrznej siły i tworzeniu dobrej relacji z sobą.
  • Pytania pełne mocy
    W książce zawarłam pytania, które pomogą Ci
    w obraniu kierunku wprowadzanych zmian, znalezieniu własnej drogi do życia w zgodzie ze sobą i według własnych zasad.

Dlaczego ten workbook jest wyjątkowy?

  • 20 zadań rozwojowych + 3 karty pracy
    Opracowałam 20 zadań rozwojowych, dzięki którym będziesz mogła zajrzeć w głąb siebie, poznać siebie na nowo i rozwijać umiejętności związane z asertywnością, wdzięcznością
    i uważnością.
  • Zadania odpowiadają 4 krokom
    KROK 1: Poznaj siebie (samoświadomość).
    KROK 2: Zatrzymaj się (uważność).
    KROK 3: Zauważ swoje emocje i potrzeby (emocje).
    KROK 4: Twórz zdrowe relacje (relacje).
  • Metoda tradycyjna i interaktywna
    Zeszyt ćwiczeń możesz uzupełnić po wydrukowaniu lub na urządzeniu (tablet, laptop, komputer).

UWAŻNIEJ.PL WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIES. KORZYSTAJĄC ZE STRONY WYRAŻASZ ZGODĘ NA WYKORZYSTANIE PLIKÓW. AKCEPTUJ DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ